Tak Perlu Ucapkan Pada 25 Disember | fasihah.com


December 25, 2011

Tak Perlu Ucapkan Pada 25 Disember

Jauhilah Syirik. Berdosa besar kita. Tak wish tak rugi apa pun.
Published with Blogger-droid v1.7.4

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

6 comments:

Iffah Afeefah said...

xucapkn sjk taun lps

kiwi said...

betul tu..x yah ucapkan..sebab kita same je mc sokong dorang..chrismas tu untuk mnymbut kelahiran nabi isa..tp ade setengah orang putih sendiri pn x yakin 25hb tu betul ke kelahiran nabi isa.

Solihin Zubir said...

zaman tak tahu dulu, dok ucap jugak..

bila dah tahu ni, tak teringin lgsg nk ucap..

tp kesal masih ramai yg berusaha cari jalan nk menghalalkan benda haram mcm ni semata2 nk halalkan ucapan tu..

Rozuan Ismail said...

sebelum ni pernah wish, bila ramai org kata syirik, better x perlu ucap

pengemis Cinta~ said...

Nauzubillah. pc xpernah ucap seumur hidup..malas eh.hoho

aimie amalina said...

weeee
betol2 :))