Pilihan Lelaki : Comel atau Cantik | fasihah.com


October 25, 2011

Pilihan Lelaki : Comel atau Cantik

Pagi-pagi tadi, sebelum ke kelas. Pi tengok nuffnang sat, ada keyword menarik tak hari ni. Hehe Ada 1 ni memang rasa menarik untuk diulas!



Haa, siapa pagi-pagi dah nak tahu lelaki pilih yang comel ke cantik ni? Confirm perempuan ni kan......!! Cepat mengaku! hehe Mustahil lah lelaki, unless he is a gay. -__-''


Agak-agak lelaki pilih yang cantik ke comel?


Citarasa orang lain-lain. Ada yang suka yang cantik, ada yang suka yang comel. Tapi kalau dia cantik dan comel, pasti lagi bahagia. hehe


Tapi ada kriteria yang lebih penting untuk dititik beratkan iaitu agamanya, akhlaknya, keturunannya. Tak ke begitu? hehe


Tak guna perempuan cantik tapi tak tutup aurat.
Tak guna perempuan comel kalau tak tahu baca Al-Quran.
Tak guna kalau jadi perempuan yang cantik dan comel kalau sembahyang pun tak terjaga.


Kan?


>.< autopublish. dalam kelas ni waktu ni. Ngah belajar Company Accounting. hehe

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

5 comments:

al_hakim said...

bukan saya..lalalalaa~

JIJI YU said...

aku dah terperasan dah tadi

aimie amalina said...

kannnnnn
hehehehehee =]

suke lelaki yg coool !

Ili Nur Amni said...

hi ;D you've been tagged !

http://ilovemydimple.blogspot.com/2011/10/beribu-terima-kasih-tag-p.html

lieynanilaz said...

err...err...nak yang mana yaa...kihkih