Saya Pun Setuju Dengan Kenyataan Wardina .. | fasihah.com


October 6, 2011

Saya Pun Setuju Dengan Kenyataan Wardina ..

Selamat pagi Khamis. Semoga Allah merahmati kita semua. Walaupun semalam mungkin kenangan yang tak dapat kita lupakan, kerana terciptanya kesedihan atau stress yang melampau, kekecewaan dan sebagainya itu semua dugaan. Kerana yang semalam dah lepas, dan hari ini kehidupan perlu diteruskan.


Wardina  Safiyyah


Merujuk entri >>AdyBudika





dan ini pula merujuk kepada pandanganbeberapa artis yang sedang hangat diperbualkan.


Ini pula pandangan SIS

by milosuam


Dan apa kata Ustaz Azhar Idrus?




Bukankah kalau tidak tahu lebih jujur dengan jawapan tak tahu?
Bukankah diam itu lebih baik daripada menyoalkan benda yang kita kurang arif?
Biarkan yang lebih arif berbicara..
dan jangan main-main dengan agama...


Bukankah juga tanda-tanda hampir kiamat adalah apabila hal-hal agama diputuskan oleh orang yang kurang arif tentangnya..?


p/s: bukan berbaur politik, cuma, saya tak rasa kita layak untuk mengkritik hukum Allah..Siapa kita? wallahua'lam

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

11 comments:

Anum said...

betul2
tidak perlu mejawab jika tidak tahu

Подтверждаю said...

as salam..
yup. itulah sebahgaian golongan umat akhir zaman. berfatwa tanpa ilmu, semakin ramai tak faham hhukuman hudud.. lagipun dari dulu depa tak mahu gunapakai sistem ni. semakin menjauh dari-Nya, balasan azab yang menunggu..

hm..

d_tieah said...

Wartawan skrg macam dah takde idea.. Hal agama nak tanya artis??? Kalo artis yang macam Wardina ok jugak.. Ermmmmmmmmmmmmm.. Lebih baik tanya pakar.. Haish..

Подтверждаю said...

sisters in islam ni..antara pembuka jalan kepada para senjata syaitan yakni wanita untuk menyesatkan sekelian alam..gera pakcik dibuatnya.. pakcik bukan nak provoke kaum haw. tapi seharusnya setiap dari kita sedar yang kita perlu hapuskan sister in islam. tindakan yang bertentangan dari mereka seumpama tu, sesat lagi menyesatkan..

hm..

starzieti said...

betul betul. kite pun setuju dgn wardina. :D

JIJI YU said...

tu la.bila cakap pasal agama je..politik..hisyy

aimie amalina said...

hayoooooo
deme ni cm x de owg lain nk tye an
hurmmm...

Nini Hartini said...

tak sangka heliza akan jawab mcm tu..ingatkan dia akn setuju.

alif satar pulak, jawapan dia akak boleh terima lagi...xde lah jahil nau..

Solihin Zubir said...

knapa bila sbut hudud, org nk kaitkan dgn politik?

kamon la... hudud utk org Islam.. bkn utk PAS shj.. Kannn.. haishh..

Mya said...

wartawan pun patut pandai untuk cari siapa yang patut di tanya atau saluran mana.

waniey syazwani said...

mcm2 mslh wujud bila hal2 agama pun dipolitikkan...