Kembali Bernafas Semula... Tapi Setting Blog Ada Perubahan?? | fasihah.com


April 19, 2011

Kembali Bernafas Semula... Tapi Setting Blog Ada Perubahan??

Assalamualaikum to all my beloved readers... ya Allah bersawang blog aku!!!! habis sarang labah-labah semua ada. penat nak lap balik. maafkan aku wahai semua yang dah follow, yang tinggal jejak, komen, semuanya aku tak jenguk balik selama seminggu ni lebih kurang. Aku baru balik dari kampus, baru habis berprogram. Alhamdulillah, dah bercuti, dan dah habis final exam. [Don't ask me about the final exam. Its really hurting me.T___T]


Jadi buat semua, aku akan memulakan membalas jejak 1 per 1. Juga janji untuk memberikan sedikit cenderamata bagi pengomen terbanyak ketika ketiadaan aku sepanjang waktu final exam ini akan aku tunaikan... Juga niat hati untuk bertukar URL kepada yang lebih sesuai selepas membaca entri tokesah dan juga hari tu ciktom ada menasihati aku agar menukarkan URL. Ya, aku memang hendak menukarkannya...


Ya...ini hanya sebagai permulaan. agak kekok dah lama tak tulis kat blog. Selalu setiap hari menaip entri. Huhu teruk teruk. ANDA SEMUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Saya minta maaf okey!! ok, saya dah rajin balik! Jom, blogging!


TAPI.....



Dengar-dengar, kena tukar guna gmail dah ea blog ni?? Ada baca kat blog anastasyea tadi. Haih, ni yang tetiba rasa nak ber [dot] com nie. hehehehe



Ok, ok , nak lihat-lihat jejak yang perlu dibalas! ;)


Ni warming up je....hehehehe




Terima kasih sudi bace =D

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

19 comments:

Salim Harmanain said...

FS...selamat kembali... :)

Muhamad Zulazwan Bin Chukop said...

ahirnye muncul pn FS..FS pakai yahoo ke..ok sgt la kalau FS nk ber 'dot'... Sbb layak sgt AJ tgk... AJ pn pakai yahoo gak.. Pening dh nk hndle bnd ni..hehe

Izamir Ridzwan said...

heheh tukar domain n pakai wp sekali lah FS

CIK TOM said...

btul IR ckp tue..lg bagus tukar domain sekali dgn wp..hee :)

kakyongnida said...

mekacih byk2 tuan blog atas tunjuk ajar.. jasamu dikenang :)

Sunah Sakura said...

lalalalalalalalalala~ [dari pengguna blogspot]

Unknown said...

SELAMAT KEMBALI..TAK SABAR NAK TUNGGU ENTRI BARU

tok esah said...

selamat kembali kak!! hehe

macam mana exam?? haha
tok esah saje je gurau2

hurm, betul cakap IR, sokong!!

Tie HT said...

welcome back to the blog :)

Fasihah Supian said...

@Salim Harmanain tq salim!

Fasihah Supian said...

@::blog anak jawer:: AJ! jom berdot! kite beli hosting sekali. huhu gaye cakap macam dah faham bebenor.hehehe AJ, ha, pakai yahoo, ingat nak berdot je lah, tak yah tukar setting boleh tak agaknye??huhu

Fasihah Supian said...

@Izamir Ridzwan IR dgn cik tom, idea sama, hehe mentang2 korang dah maju setapak kedepan dgn wp...hehehe

Fasihah Supian said...

@CIK TOM insyaAllah tgh mengumpulkan kekuatan untuk membuat keputusan nie..hehe btw, tq cik tom sebab banyak berikan pertolongan! ;)

Fasihah Supian said...

@nida husna no big deal lah dear nida ;)

Fasihah Supian said...

@Sunah Mohammad hahaha mengapakah kak sunah??

Fasihah Supian said...

@tok esah pengguna wp semua pasti sokong IR nye..hehehe exam? tak nak citer. haizzz

Fasihah Supian said...

@Tihara tq tihara :)

Muhamad Zulazwan Bin Chukop said...

@FasiHaH SupiaN ish.. Aj newbies lg la.. Ikut hati mmg nak, tp mcm belum layak je..he3

Fasihah Supian said...

@::blog anak jawer:: laaa newbies???ala..mana ada istilah baru ngan lama, semua layaklah AJ, AJ, jom kita exchange link, AJ letak link FS kat blog AJ, FS letak link AJ kat blog FS, ok x?