Budak-budak Sekarang Terlebih Minum Susu Ke? | fasihah.com


April 22, 2011

Budak-budak Sekarang Terlebih Minum Susu Ke?

Assalamualaikum semua. Selamat hari Jumaat. Penghulu segala hari.. Ok, pelik betul kan? Budak-budak sekarang ni makin pandai ye. Almaklumlah, FS jarang kat rumah kan, dok U, so bila cuti ni kan, macam-macam perangai anak-anak buah FS nie. Baru ni, memang SPEECHLESS dibuatnya..


Ok, cuba ikuti perbualan ini.

Aku: Ecah, ni berapa? (sambil menunjukkan 2 jari)
Ecah: tu PEACE la cu!
Aku: (seriously speechless)

Terdiam kau! Bukan dua ye.. PEACE terus! Advance betul! Haih, apa formula dalam susu budak-budak sekarang ni sampai advance terlebih?? hadess..

Ni lah si Aisyah Qaisara budak bertuah..
Ni baru cerita yang sorang ni, ada lagi 4 orang kena layan. Petah, lincah semua depa.. Ok, nak masak. Bai! ;)



TERIMA KASIH SUDI BACA^^

2 comments:

dark r0se said...

budak3 sekarang lebih advance dr kiter~ peace! ! !;)

FasiHaH SupiaN said...

@dark r0se betul3..hehehe