Kalau Semalam Cerita Hipokrit, Kali Ni, Cerita Playboy | fasihah.com


April 27, 2011

Kalau Semalam Cerita Hipokrit, Kali Ni, Cerita Playboy

Assalamualaikum to all my beloved readers! Orang selangor mana? Aku tahu, korang tengah layan bola kan? Haiz, ok, to u'olls yang sedang bersantai tak tahu nak buat apa, jom layan teka-teki. Kalau dah tahu pun, buat-buat tak tahu sahajalah. Relax kan minda kejap malam-malam gini.hehehe

                        Kenape orang baru bercinta suka meraba-raba?
                        Sebab cinta itu buta


                        Minyak ape yang disukai oleh lelaki?
                        MINYAKsikan pertandingan bolasepak Liga-M


                        Kuih ape yang bungkusnya di dalam, isinya di luar?
                        Kuih salah bikin.

                        Binatang ape power Karate?
                        Kuda belang.cube kira brape black belt dia ade.

                        Siape yang menemukan dompet kulit?
                        Yang menemukan dompet kulit tersebut tolong pulangkan
                        kepada saye.

                        Pintu ape yang walaupun dengan 10 org pun tak leh nak
                        tolak?
                        Pintu yang ade tulis 'TARIK'

                        Saya ade 3 kepala, 4 tangan dan 5 kaki...siapakah saya?
                        Pembohong...

                        Apa dia 'Jauh di mata, dekat di hati...'?
                        Usus

                        Binatang ape yang seluruh anggota tubuhnya kat kepala?
                        Kutu rambut

                        Nenek sape jalannya meloncat-loncat?
                        Neneknye si katak

                        Knape lelaki jarang kene penyakit anjing gila?
                        Sbb lelaki ni kan 'buaya'

                        Ape beza sekretari baik ngan sekretari kurang baik?
                        Sekretari baik..................'Selamat pagi tuan'
                        Sekretari kurang baik...........'Dah pagi ni tuan'

                        Ape persamaan Michael Jordan ngan Michael Jackson?
                        Dua-dua tak kenal korang...hehe

                        Tukang ape yang kalau dipanggil, die menjenguk ke atas?
                        Tukang gali kubur

                        Nak mencari sikit punye susah, bile dah dapat buang, ape
                        bendanya?
                        Tahi hidung

                        Ape persamaan kain jemuran ngan telefon?
                        Dua-dua kalau dah 'kringgg' bole diangkat...

                        Knape pokok kelapa kat depan rumah harus ditebang?
                        Mestilah kene tebang, sape nak cabut pokok kelapa
                        ...gile ape...

                        Gajah terbang dengan ape?
                        Dengan susah payah......


Ok, sekian. Ini namanya cengkelat, malas nak buat entri. hehehe Tak apa, asalkan korang bahagia baca ni, tak emosi-emosi macam baca entri semalam, dah kira oklah. Simpan emosi untuk masa depan. hehe chill! ;)



eh tercari-cari ke playboy? Tu ada kat atas tu, lelaki buaya, hehe jangan mara aaa, nanti cepat tua. hehe bukan selalu nak gurau-gurau kan. hehe
TERIMA KASIH SUDI BACA^^

4 comments:

Salim Harmanain said...

sentap ni...aadess...

fa-in said...

selama ni cuma 2,3 teka teki je yg penah dgr..adoi heheh

FasiHaH SupiaN said...

@Salim Harmanainsian salim.hehe

FasiHaH SupiaN said...

@fa-in la..ingatkann semua org tau.hehe