Anak Dah Ramai.. | fasihah.com


January 24, 2012

Anak Dah Ramai..

Berkelah. Bukan selalu dapat berkumpul macam ni. Masing-masing dah ada keluarga sendiri. Saya pun diam-diam anak dah enam. Wah kejap nye masa berlalu. Padahal rasa saya baru sahaja belajar berjalan. Jalan jatuh.tateh tateh. Alala tomeinyeee..


Rupanya lama dah memori tu...


Apapun walau anak dah ramai saya umur tak cecah 30 lagi. Hebatkan?


Sebab semua tu anak buah saya. Jangan tanya mana anak saya. Sebab saya ni tak patut kawin lagi. Tiduq pun mak kejut suboh. Ada hati nak kawin. Belajaq pun tak habis. Makan pun mak masak. Sape nak pinang? Anak raja? Mimpi je laa seha oii.


Apapun..pastinya setiap orang tu akan berubah. Cuma dasarnya ke arah yang lebih baik atau sebaliknya.


Change into a better person is not a crime. ^^


Published with Blogger-droid v2.0.3

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

11 comments:

Cik Aqilah Wardah said...

weett!! weett!!

ramai noh anak... ;)

mintak satuuuu~

Tihara said...

haah nak satu wat ank angkat..Insya Allah..bila sampai jodoh semuanya akan berubah positif dlm skelip mata..blink2 :)

Onitsuka_hana said...

ingat anak kandung.terkejut sbb kecik2 lagi,hehe

blog-tips-kurus said...

picnic di mane ni? meriah! (>.<)

kak ina kl said...

masa solo ni layan ajerlah anak-anak buah..nak dah ada anak layan anak-anak pulak

best kan gi picnic walaupun di taman

Iffah Afeefah said...

tggu akak kawen ye sehah hahaha

FasiHaH SupiaN said...

@Cik Aqilah Wardahbaru 6 org...xcukup wat pasukan lagi kak qiqi!haha

FasiHaH SupiaN said...

@Onitsuka_hanaanak sedara kandung kira anak kandung jugaalaaa haha

FasiHaH SupiaN said...

@blog-tips-kurusdi morib sahaja punnn hik3

FasiHaH SupiaN said...

@kak ina klyela kak inaa...anak sendiri lambat gi kan.hehe

FasiHaH SupiaN said...

@Iffah Afeefahok kak ifah kawen cepat2!