Penggunaan Baucar Buku Hingga 30 April 2012 | fasihah.com


March 26, 2012

Penggunaan Baucar Buku Hingga 30 April 2012

Arghhh.. rasa macammmmm, ok, speechless =.=' Dah habis dah pun saya guna baucar tu. Dah nak hujung bulan 3 kannnn. Sampai hati not tell me early. Ni kawan-kawan dah tahu belum baucar buku ni diperlanjutkan? Ni ni ada kat sini..

PUTRAJAYA: Kementerian Pengajian Tinggi bersetuju melanjutkan tempoh sah penggunaan Baucar Buku 1Malaysia (BR1M) yang berakhir pada 31 Mac ini dilanjutkan kepada 30 April depan.

Menterinya, Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin, berkata lanjutan tempoh selama 30 hari diumumkan bagi memberi peluang kepada kira-kira 30,000 pelajar institusi pengajian tinggi yang baru mendaftarkan diri menikmati kemudahan terbabit.
Susulan pengumuman itu, sebanyak 292 kedai buku yang menyertai program berkenaan dikehendaki menerima baucar buku itu.

Baca kat berita harian tadi.



Ohh baucar buku. =.='


Siapa tak habis lagi? Seronok lah! boleh bawak pi pesta buku April nanti! Walaupun PTS nak bagi baucar .. tapi, huhu


Ok, cuba belajar menerima. Tak boleh nak patah balik pun. -.-


Satu klik anda bernilai buat saya, cuba klik sini. Terima kasih^^

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

2 comments:

Sunah Sakura said...

ala..takde maknenye..da habis bulan januari lagi...hahaha

FasiHaH SupiaN said...

@Sunah Sakura tahu xpe ngah....kena kumpul duit nak bawa pi pesta buku nanti ^^