nOt in the pink but blue | fasihah.com


May 23, 2009

nOt in the pink but blue

Dah dekat 2hari tak On9
sebb nya..
hari Khamis:umah makcik wat kenduri(1hari kat umah dia)
Jumaat:start tak sedap badan
Jumaat mlm sabtu bersamaan 22hb Mei:Selsema bertambah teruk

Aku dapat FLu lah plak..
Asyik bersin manjang........ish3...
Malam tu nak tdO,fuhhh..bukan main payah...
Bukan setakat hidung yang tersumbat,telinga pun sama,rase macam tak lOgik ke?
lOgik je...sbb aku memang rasa itu yang terjadi..
tapi,bila dah tdO plak,langsung tak terjaga..
Tapi memang dah sejak azali,bila aku dah tdO,memang lah tdO mati..

Hari ni,Hari Sabtu..
Aku bangun pagi,kepala rase berat gile,
asyik2 bersin..
bila berdiri,rase nak melayang aje..
Lastly,pagi td,selepas sOlat subuh,aku tdO balik and bangun lebih kurang pukul 8.40am
Bangun tu,sbb ada makcik datang,bangunla..
tapi tak bleh nak wat pape...
dari pagi tu aku baring je...

ni pas sOlat asar,teringat nak On9 plak,
saje..
rindu kat myspace...
sebenarnye,aku tertunggu2 kawan aku ajak tgk wayang..
tapi tak der saper lah plak nak ajak..

sape nak tgk syurga cinta??
ajak la aku...
sian la kat aku ni...
dahla demam,next week da nak register.
Xsemangat sungguh lah bila demam macam nie...

Semasa aku tulis pOst ni pun,
dah lebih 5kali aku bersin!
adesss..
sakit hidungggg..

aku nak stOp lah dulu...
kepada mereka2 yang nak register tok asasi di mana2 universiti esOk,
selamat menempuh hari baru!

FasiHaH:kepalaku pusing.

bila agaknya aku nak dapat respOnd dari pakcik tu??aku bagi msj pun tak terbalas,emm,xpelah,pakcik bz sgt lah 2..

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

4 comments:

asamboyz90 said...

cian..
jumaat tu demam aku dah surut dah.. ko lak demam...
hohoho...
tah lah, aku ajak bincang dgn maya..
tah dia tak online2 gi hah..
huhu....

Fasihah Supian said...

sekarang tinggal selsema je ni xbaik lagi...
bila nak g jj nie...huhu

sitinoramira said...

hoho...nk ikot g jj bleh???
hahaha..

Fasihah Supian said...

hasOk dOrg p jj..tapi akak xdpt jOin...huhu sedey...