Holiday-1st entry | fasihah.com


April 10, 2010

Holiday-1st entry

Assalamualaikum semua!
Kembali lagi setelah beberapa hari tidak menjengah ke laman sesawang sendiri..kerana kesibukan bekerja sebagai suri..[bunyi macam dah kawin sajaa] haha..
okeyh, nama pekerjaan saya yang saintifiknya ialah DOMESTIC ENGINEER..haha
harap maklum ye semua..ni pangkat IR lagi tau..[perasaan] ^___^ 

Balik rumah,cuti berape hari ni cik?? [uda bertanya]

herm2..mengira-ngira siap pakai tangan..padahal dalam kepala dah set,tinggal nak cakap je pun... lama betul kira! satu..
dua...
3....
empat....
5...
cukup 5 jari da tunjuk..

haa..5hari je.. [bilang ku pada uda]
*kecian shaye..cuti 5 ari je..isk3

Kenapa cuti 5hari je??nape lammmeeee sangat cuti tue????hik3..
kenapa??
kenapa??

nantilah..tunggu entri seterusnyaaa..

SELAMAT BERCUTI kawan-kawan...!!!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Sebenarnya,tuan punya blog nie, in the sadness amigous feeling sekarang nie..hahaha tatau la kenapa...haisy2,cik fasihah, ada ka sedih tak bersebab??huhu..janganla semunyi2,ta baik tau....huhu

Bagaimana?? 
Kenapa??

Semalam,seorang daripada sahabat memberitahu, Yayasan Khazanah Watan nye scholarship, punya result dah kuar...waaaa...eden pun punya la semangat nak tengok, sebab kawan kepada kawan yang bagi mesej tu, dapat...wah............sangat teruja! bertuahnya dia..Maka malam tu, yang memula nya sangat mengantok untuk tidur, ta jadik nak tidur, terus cek emel...

bismillahirrahmanirrahim................................................

atas bawah atas bawah scrolling scrolling...waaaa...tadaaaaa T___T

takder rezeki lagi untuk kali ini... dah kali ke berapa nie melepas??itulah..orang pandai ramai kat MALAYSIA nie...cik fasihah bukan pandai pun...macam mana cik fasihah nak dapat......hailoh....hailoh...sabarlah hati...banyakkan berdoa...

Aku berdoa agar aku dan rakan-rakan seperjuanganku lagi2 yang masih self-sponsored..semOga doa kami termakbul..Ya Allah..hanya padaMU kami memohon..sesungguhnya, engkaulah maha pemberi rezeki lagi maha kaya..
Amin ya rabb.. 
T__T 

If God brings you to it,
He will bring you through it.
In Happy moments, praise God.
In Difficult moments, seek God.
In Quiet moments, worship God.
In Painful moments, trust God.
In Every moment, thank God.

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

1 comment:

<3 fA_fiE <3 said...

hepy oliday kak! :)akak duk mane ek?
sal scholarship tu,sbr yeee...