Buatmu Teman | fasihah.com


April 2, 2010

Buatmu Teman

29 MAC 2010
Waktu:kurang lebih pukul 5 ke 6 lebih gitu
Tempat,meja study, D44a  ^______^

Khas Buat Teman ku..

Bumi dibasahi hujan lagi hari ini..
Turunnya hujan,
Seperti sedihnya seorang teman,
Ditinggalkan di bumi Malaysia
kerana si dia meneruskan perjuangannya
yang belum selesai lagi..
Negara matahari terbit menjanjikan kehadirannya...


Buat Temanku,
Kau janganlah terus bersedih hati,
Perginya kerana suatu yang pasti,
Perginya kerana ilmu yang perlu dicari..
Perjuangannya baru dan belum selesai lagi..


Teman,
Kau juga sedang berjuang,
Mungkina ku tak mengerti erti berjauhan,
Malaysia-Jepun,


Tapi..
Dunia kini maju,
Hp dan internet mendekatkan yang ada di bumi,
mendekatkan sempadan,
yang jauh jadinya dekat,
walaupun kau berbatu-batu jauh degannya.


Teman,
Bersabarlah,
Tabahkanlah hatimu,
Kerana engkau juga masih ada perjalanan
yang masih panjang,
yang perlu kau teruskan..


Dan ingatlah..
Teman seperjuanganmu ramai di sini...
Kami sentiasa ada jika engkau perlukan kami..


yeah..
MOVE ON,
MOVE ON,
MOVE ON my dearest friend!!


May Allah bless you...
Be patient.
Innallaha ma 'ana...




it is specially dedicated to... 
Sister Nur Afiqah Amin...



p/s:hahaha aku wat menda nie tak sampai 10 minit pun,inilah hasilnya...fizah and fiqah da bace and suh post kat blog..maka aku post lah kat cni...hahaha cam lawak je..mereka kate aku ada bakat terpendam..hahaha..
lawak kot!!!!!!!!!!!!!!

okeyh,baru lepas exam,mau mandi lah...mau pegi makan!!

okeh..BERSEMANGAT!!!
TERIMA KASIH SUDI BACA^^

4 comments:

Faisal Arrifin said...

sapa yang gi jepon?
suh kirimkan salam kat uncle kamen rider taw. kah3...
anyway, good lah. cuma ada yang tak kene sikit bila dibaca. macam apa ek, macam lagu lah, melodi dgn lirik tak sama. lebih kurang arr..
but not bad...
tahniah2. clap3...
=)

B.O.G.E.Y.G.I.R.L said...

spekah gerangannya orang jepun tu?ayoyo..nak taw...

ライハナ _hann desu! said...

oit...terbaek r...dh bule buat bku dh...hehehe~
xsngka kmu ye...

oit mna jmpa ktenyer blog...huahuahua....mlunyer...hehe~

FasiHaH said...

yea..terima kasih atas kOmen2 anda...sesungguhnya..hati ini...hahaha dah2...ni ta ape gaya bahasa pun cheq tak tau..ni buat dalam masa kurg lebih 5 hingga 10 minit gitu...pas2...cam lawak plak jika dikira ini karya..hehe

Odah..huhu
org yg g jepun tuh..
si dia kepada afiqah la pun..huhu

rai...zaman da canggih,tau la blog sape kan..hehe