Showing posts with label Giveaway. Show all posts
Showing posts with label Giveaway. Show all posts

April 1, 2012

Fan Page Celebration Giveaway by Eqbalzack!

An educated blogger. Famous Tutor, Lecturer and having so many friends, followers, readers including his students. As an appreciation on those who read his blog, here he wants to give us his giveaway!

7 lucky winners will be given these stuff!
-- DKNY Be Delicious (7ml) x 3
-- DKNY Golden Delicious (7ml) x 1
-- CK One (15 ml) x 1
-- MONT BLANC Legend (4.5ml) x 1
-- CHROME AZZARO (7ml) x 1

CK One, Chrome Azzaro and Mont Blanc for men.
DKNY!!
Ok, the due date is on 7th April 2012. Random.org will play its part to select the most luckiest readers! So, what are you waiting for? Click here to join. don't forget to like his page here. I have done liking his page as early as he done his page. Among the earlier likes. hehe :)


This is the hardest time for me as for today is Sunday. How I wish my mid-semester break longer. huhu

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

November 29, 2011

Re-Post : Macam Biasa, Pelawat Bertuah Siapa Pula Kali Ini?

Macam biasa, disebabkan tangan yang di atas lebih baik daripada tangan yang di bawah, jadi dengan rasa rendah diri, nak bagilah, sedikit cenderahati berunsurkan topup prepaid dan seperti kebiasaanya, RM 10 kepada mana-mana pelawat yang bertuah apabila menjadi pelawat yang ke 99 999


Sekarang baru nombor..



Lambat lagi, tapi jangan sampai terlepas! =D
Print screen, pah tu, hantaq emel ke fasihahsupian@gmail.com tajuk : TOPUP FREE. Sila sertakan, nama, url blog kalau ada, no telefon, wajib ler, lau tak camne nak masukkan, and paling wajib print screen no tu. Itu sahaja. Terima kasih. Tengah makan red valvet,  nyummy~


Tak kira siapa anda, di mana anda yang penting Malaysia, pengguna prepaid. Tak kisah ade blog ke takde ke. Ok?

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

November 25, 2011

Orang Nak Bagi Kan..Siapa Tak Nak?

KAK ES


Ni nak habaq mai kat hangpa semua..Ni ada satu akak ni nak bagi GA ni.. Hangpa dah join belum? Hadiah pun banyak ni..Pilih ja. hehe Eh tak, siapa yang bertuah, dia dapatlah. ;)


Tengok sini hadiah dia...




 

Fridge Magnet ( My Kitchen )


Fridge Magnet ( Doughnuts )



So, pakat mai join ramai-ramai, ok? KAK ES, saya dah promote, kira 1 untuk saya lah ye KAK ES??hehehe

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

September 12, 2011

Saya Anggap, MEreka Memang Tak Nak. Boleh kan?

What I Should Have Said by *pinkparis1233

Saya dah penat tahu tunggu. Dah banyak kali extend ni. Esok memang last bagi peluang. Kalau tak ada juga, saya tak bagi lah. Saya bagi orang lain. Ok? Kesian yang dah bagi alamat, tapi saya tak pos-pos lagi.


Inilah antara risikonye. Hailaaa. LEpas ni tak nak lah buat GA lagi. **merajuk. haha


p/s: siape lagi 4 orang tu? SANA

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

September 9, 2011

Sikit Je lagi..





Dah 77 605 dah. Sikit je lagi tu. 
Milik siapakah topup itu? hahaha

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

September 7, 2011

Saya Nak Bagi Topup Free. Nak Tak?

Idea, oh idea oh idea. Ngee idea ada, ni tangan yang nak menaip ni kenapa lah tak rajin macam dulu ni. Tu lah, lama sangat dok kampung, sibuk persediaan raya ngan konvoi raya dan segala bagai. Tadi, buka lah belog ni kan, tengok no dia..



Jadi, dengan rasa rendah dirinya, sempena raya ini, tuan hamba mahu berikan topup RM10 kepada sesiapa yang bertemu dengan nombor 77777. Print screen, pah tu, hantaq emel ke fasih_ct90@yahoo.com.my tajuk : TOPUP FREE. Sila sertakan, nama, url blog kalau ada, no telefon, wajib ler, lau tak camne nak masukkan, and paling wajib print screen no tu. Itu sahaja. Terima kasih. Tengah makan red valvet,  nyummy~


Tak kira siapa anda, di mana anda yang penting Malaysia, pengguna prepaid. Tak kisah ade blog ke takde ke. Ok?


TERIMA KASIH SUDI BACA^^

Keputusan Giveaway Dari Korea @fasihah.com FASA AKHIR

## Entri sticky post. Scroll ke bawah untuk entri baru. Last hantar detail untuk GA Korea ialah Rabu, 7 September sebelum 12 malam. Khamis nak pos dah. Harap beri kerjasama. Kalau esok tak ada, kita bagi orang lain. TQ

Tak perlu panjang-panjang intro. Sila cek, siapa yang bertuah di FASA 1, FASA 2 dan FASA 3 dan LIST PESERTA. Sila hantarkan emel secepat mungkin sebelum Khamis. Jika tidak, hadiah akan diberikan kepada yang lain. Ada lagi 2 orang tak hantar emel. Tak nak ea? Ok, lagi 6, milik mereka :-













Tahniah! :)
Tahniah kepada yang 6 di atas. Anda diberi masa selama 48 jam untuk menghantar emel kepada saya di fasih_ct90@yahoo.com.my. Berikan nama penuh dan alamat untuk tujuan pengeposan. Tajuk emel ialah : GA Korea.
Yang lain, lain masa kita buat lagi. InsyAllah... ni pun lambat uruskan. Maaf sangat2. Nak balik U dah weekend ni, jadi cecepat ea emel, nak pos cecepat..


Tq~

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

August 27, 2011

Keputusan Giveaway Dari Korea @fasihah.com FASA 3

Salam Ramadhan ke-27? Sebab lepas maghrib dah kan? Dah buka. Haa, malam ni mesti lebih sikit jemaah sebab malam ganjil. Hurm, malas nak ulas, faham-faham sendirilah ye? Kita kalau nak sesuatu, nak masa tu, terus dapat masa tu ke? Bila berdoa, Allah terus kabulkan ke? Macam tulah dalam mencari Lailatul Qadar. Oklah, perkongsian pendek. Jangan lupa pi terawih naaa =D


Oklah, jom terjah, 5 lagi yang bertuah. Siapa kah mereka?








Tahniah! :)
Tahniah kepada yang 5 di atas. Anda diberi masa selama 24 jam untuk menghantar emel kepada saya di fasih_ct90@yahoo.com.my. Berikan nama penuh dan alamat untuk tujuan pengeposan. Tajuk emel ialah : GA Korea.


Ada lagi peluang yang lain, sabar2. Ada lagi 6. hehehe~

Tapi boleh jadi je lagi 3 nak tukar orang, tak terima-terima emel lagi ni. 

Kalau Tak Nak, Kita Bagi Orang Lain

 

Jom terawih! >.<


TERIMA KASIH SUDI BACA^^

August 26, 2011

Kalau Tak Nak, Kita Bagi Orang Lain

Salam Ramadhan ke-26. Cepat kan waktu berlalu. Tazkirah kat masjid tadi, antara tanda-tanda kiamat ialah apabila masa menjadi semakin cepat dan terasa sangat pendek. Rasa macam baru je puasa hari tu. Kan?


Makin lama entri makin pendek, bukan sebab tak ada idea, tapi kekangan masa. Tak dan nak naik ngadap lelama depan laptop. Online pun barang 5 nam minit saje.


Sebelum tido, cek emel, tengok2, ada lagi yang tak emelkan nama ngan alamat. Tak nak hadiah ek? Tak nak, kita kasi orang lain, ramai ni yang berharap dapat. Yang dah dapat tak mo lah sambil lewa. Kira baik dah siap wat panggilan kedua. Ikutkan bagi masa 24jam je tahu?


Pi cek kat SINI ngan SANA. Ada nama ke tidak. Kalau ada, komen sini dah hantar emel ke belum. Setakat ni baru 7 orang hantar. Lagi 3 tak nak ke?


Ada lagi 11. Esok pagi kita kasi keluarkan keputusan FASA 3 pulak. Selamat bersahur~

(^____^)V

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

August 24, 2011

Keputusan Giveaway Dari Korea @fasihah.com FASA 2

Selamat tengahhari semua. Dah hari ke berapa kita? 24 sudaa. Penuh tak puasa?hehe Hailaaa, susahnya nak online semenjak kebelakangan ni. Semuanya tergendala. Maaf sesangat. Ni pun post pendek je, nak kasi tahu, 5 orang lagi yang bertuah mendapat Giveaway Dari Korea @fasihah.com.

 
 
 
 





Tahniah kepada yang 5 di atas. Anda diberi masa selama 24 jam untuk menghantar emel kepada saya di fasih_ct90@yahoo.com.my. Berikan nama penuh dan alamat untuk tujuan pengeposan. Tajuk emel ialah : GA Korea.


Ada lagi peluang yang lain, sabar2. hehehe~

Sangat susah nak online lama-lama. Kerja2 berkaitan internet semua tergendala. Blog agak terbiar. huhuhu Oh, senarai berkurangan sebab ada link tu blog dia dah tak wujud. Harap maklum. Ada lagi 11 menanti. :)

p/s: Yang FASA 1, ada lagi yang tak hantar alamat, tak nak ke? Nanti bagi orang lain kang...

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

August 22, 2011

Keputusan Giveaway Dari Korea @fasihah.com FASA 1

Salam 22 Ramadhan semua. Akhirnya, sedikit masa yang ada, terus laju-laju g random.org. Dah janji nak gitahu keputusan malam tadi, boleh pulak tertidur. aduhai. So, ni FASA 1, boleh online kejap je ni, nak keluar pekan sat lagi, banyak sangat urusan. Keje dah benti, urusan lain pula menyusul. YAng penting nak pi bank, tukar duit, ayah punya ok, bukan saya. Jangan minta duit raya lak. =p


Dah-dah takley nak pepanjang. Ini dia 5 dulu.





*Syunathegadis*


Tahniah kepada yang 5 di atas. Anda diberi masa selama 24 jam untuk menghantar emel kepada saya di fasih_ct90@yahoo.com.my. Berikan nama penuh dan alamat untuk tujuan pengeposan. Tajuk emel ialah : GA Korea.


Ada lagi peluang yang lain, sabar2. hehehe~
ok, out. Have too many things to be settle down. Oh lupa, tak habis semak penyertaan sebenarnya. Malam tadi ada yang link tu tak wujud. Jadi dah buang dari list. Ape2 masalah, boleh tinggalkan komen. Maaf atas kekurangan dan kelambatan.. Cek nama kat sini.

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

August 21, 2011

List Peserta Giveaway Dari Korea [Cek nama anda]



Pastikan anda hanya menghantar link entri yang betul sahaja. Jika tidak, anda tidak akan dimasukkan ke dalam list. Harap beri kerjasama untuk cek nama masing-masing. Kalau tak ada, beritahu saya. Kalau belum join, boleh klik gambar di atas. Terima kasih :)

Lagi 1 peringatan penting :

Giveaway ini bukan contest, tiada hakim yang akan mengadili entri2 kamu semua, sebab itu hanya perlu letak banner. Pemenang akan dipilih menggunakan random.org. sama seperti cabutan bertuah, harap maklum...

  1. H.J - http://ubibadok.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  2. Cik Bunny - http://giftcikbunny.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  3. Diana @ bilakukatacinta - http://bilakukatacinta.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-koreafasihahcom.html
  4. lia AKA milo - http://liailnia.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  5. nad - http://miszhoneynadia.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  6. CikMiMiey - http://cahayakeharumanku.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  7. aimie amalina -http://aimieamalinaazman.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  8. ani - http://aqilaqilahduniaku.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  9. syed amirul - http://diaridarihati.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  10. MahabbahOhAyin - http://ayindabesh.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  11. farah hanim - http://bubu-bobo92.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  12. #ciksuzlin - http://contestdansuzlin.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  13. IntaNBerliaN - http://intanberliangacontest.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  14. POP - http://cikpopjoincontest.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  15. hira - http://zahiradzul.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  16. farah hanim - http://bubu-bobo92.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  17. Haslinda Ariffin - http://haslindariffin.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  18. Munna - http://munnafendyga.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  19. Qynisma - http://kauilhamkusakinah.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  20. Anum - http://satanicsoap.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  21. Cute MuM - http://mamiuyuncontest.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  22. *Syunathegadis* - http://syunathegadis.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  23. AYuNG - http://ayung-join-contest.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  24. Cik Meyo - http://aboooti.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  25. meaw - http://contestmeaw.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  26. Cik bEe - http://celotehcikbee.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  27. Mama Ishazah - http://mamaishazah.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  28. fieda - http://sukahati-fieda.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  29. cekodok - http://contestcekodokpunyer.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  30. Nadya O'Conner - http://nadyacontest.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  31. Jaa - http://jaajahatga.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  32. mate saya bulat - http://sitizarizza.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  33. Cerita Dongeng Wani - http://ceritadongengwani.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  34. Zie - http://sayangkuzie.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  35. syida syidah - http://cikmekmolek90.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  36. PinkUmmi - http://pinkummi.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  37. ::blog anak jawer:: - http://airzone09.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  38. Huda - http://lovecontestverymuch.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  39. Nieyna Zuleyana - http://nieynazuleyana.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  40. ita - http://ita-contest.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  41. aLeesYa's Mummy - http://fiezayie.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  42. ◕‿◕Syasya◕‿◕ - http://syazwanyphinkeyz.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  43. asiah_najihah - http://jieha89.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  44. Aqila Salim - http://aqilasaza.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  45. Myera Jasmi - http://myerasukecokelat.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea.html
  46. Jieda - http://join-giveaway.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  47. Cik Rose Cute - http://hairulizacontestga.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  48. ainie yusof - http://daricahayamataku.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  49. Keyphochee - http://keyphochee.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  50. zareliqa afiqa - http://zareliqaafiqa.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  51. Suhazli - http://suhazlimembebel.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  52. Fara - http://farzly.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  53. abazilah - http://ablogforgiveawaylovers.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  54. CikMisi - http://contest-ga-ld-by-cikmisi.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  55. Fadzillah Kamarudin - http://fadzillah-kamarudin.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  56. **Nora** - http://comeldancomot.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  57. Annis Wina - http://annisisshazwina.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  58. fara anak abah - http://jommenang.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  59. ☀ Izzaty Hedry☀ - http://cikedispedas.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  60. Cheq Sue -http://chequesuechekgu.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  61. -tAlkativE- http://bicarahatidia.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  62. SyUhAdA - http://syu90contest.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  63. family of fur - http://heartbywinter.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  64. kAmi dAn mEreKa - http://kamidanutm.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  65. Ili Nur Amni - http://ilovemydimple.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  66. shera haifa - http://kontestaje.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  67. Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine - http://topimagine.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  68. Kujie - http://ijayeongwonhi.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  69. IBU AQIL - http://ibu-aqil.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-koreafasihahcom.html
  70. Nana - http://nanamrul-contest.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  71. Nida - http://along-nidar.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  72. Cempaka Kuning - http://cempakakuningku.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  73. ♥♥azatiesayang ♥♥ - http://azatiesayang-contest.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  74. mRs.fAriDnAnA - http://nanagancontest.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  75. fa-in - http://cahayafarihin.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  76. nurr f@!sha f@t!h@h - http://faishaluvnurrfatihah.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  77. Golden Rose - http://thegoldenrosereturn.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  78. nanakimie - http://nanakimie.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  79. ~marlia maya~ - http://marliamaya.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  80. misz sheyla - http://cikpuanmuda.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  81. syawalsimpsons - http://syawalyafiqmybaby.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  82. fa10 - http://fa10-sekadarmencuba.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  83. suhaili sarif - http://suhailisarif.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihah-com/
  84. ayasama - http://hatikejari.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  85. purplekyu^_^ - http://everyoneolweztherebutnot4me.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  86. Syima Emi - http://syimaemisukahadiah.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  87. bersama kak Es - http://esmeda.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  88. Iffah Afeefah - http://gula-gulapelangi.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  89. senyumSOYA - http://otakkosongblog.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  90. jijahpages - http://jijahpages.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  91. .........cP~ - http://secukuprasasebuahcerita.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  92. ::Miss Hearty:: - http://heartylolipop.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  93. pinkcolour82 - http://pinkcolour82.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  94. cikida.nurul - http://bukucatatanpink.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  95. annur_islam - http://annurgiveaway.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  96. Wan_hazel - http://wanhazel.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  97. cik bulan  - http://hotaruhikarie.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  98. Citra NaniZam - http://citrananizam.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  99. hani syahida - http://hanisyahida.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  100. kaseh suchi - http://sesucikasehsuchi.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  101. NaDiA - http://khadiah.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  102. نور افيره - http://puterimawarmerahku.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  103. tiefazatie - http://tiefazatie.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  104. super d0uble F :)  - http://kisahperjalananfatin.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  105. ajumohit  - http://ajumohit.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  106. cayang GIRANG muahx muahx  - http://cayanggirangmuahxmuahx.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  107. b a m b a m ' s  - http://bambam-addicted.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  108. Kyairul Atyn (StarsMoon)  - http://starsmoondiary.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  109. NURUL NADIAH MAMAT - http://nurulnadiahmamat.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  110. alyafify  - http://alyafify.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  111. tomato  - http://tomatokering.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  112. (: gebangkembang :)  - http://gebangkembangwiflea.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  113. cik pulau  - http://islandgurlz88.blogspot.com/2011/07/blog-post.html
  114. GnieSyazni  - http://lobakmadu.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  115. ~~ nOyuE N wAfiE ~~  - http://cahayasenyuman.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  116. Farzlyna Mustafar  -
  117. +feeza+  
  118. PRINCESS DIARIES STORIES  
  119. "Aku"....Nurul Azren  
  120. Hans  - http://hanspunyablog.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  121. laskar pelangi  
  122. alyana shafinas  
  123. Am  
  124. iyan shazlind  
  125. Park Ni Chan  
  126. K O R I E  
  127. aiman fanboy k-pop  - http://aimanbudakbaik93.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  128. ♥ Syaz  
  129. norhanani  
  130. Cik Meeja  
  131. tia fatiha  
  132. fiezah solehah  
  133. Fezul Fadhley  
  134. Aisyah Nabilah Alias  
  135. anis.farhana  
  136. my dream  
  137. Ieka Luvika  
  138. kpopperz  
  139. yangbaik  
  140. Ct Nur Aliah.  
  141. ♥ cik puan h0nggi ♥  
  142. aii  
  143. Farah Shamsudin  
  144. piqa daus  
  145. Fyffah  
  146. nashanadz  
  147. Cik Purple Pinkypuff  
  148. Nurul Husna Kim  
  149. han yongyoo  
  150. L-mi Redzz  
  151. Cuaco  
  152. anis suraya azman  
  153. AQILAH ALIAS  
  154. Misteri Mesir  
  155. Fairus Ibrahim  
  156. sakurasewel  
  157. FiZ  
  158. taufikmaria  
  159. hyukloveslatte  
  160. Scarlett O'Hara  
  161. aquatwins932  
  162. sorfiena  
  163. zxty  
  164. QUEENPINK  
  165. Miss You  
  166. miss lyzeer  
  167. Amalina  
  168. Park Hye Min  
  169. afina rahmat  
  170. Mish Apple  
  171. bombay  
  172. aziza esa  
  173. eyza ♥  
  174. [Budak Sekolah]  
  175. nuna eiya  
  176. Siti Zuraina Bte Amran  
  177. Salim Harmanain  
  178. fiQ'Ra  
  179. adrian aizat (adrianaizat.blogspot.com)  
  180. zaikulim  
  181. she's me  
  182. husna  
  183. Norraidah Abdul Rashid  
  184. Trash and Entrepreneurs  - http://asrulhoesein.blogspot.com/2011/07/giveaway-dari-korea-fasihahcom.html
  185. FarhanahAdzlan  
  186. asyiqin nasir  
  187. RARA aihara  
  188. ~~@lyci@~~  
  189. Nazayiena  
  190. Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿    
  191. maris  
  192. ...sWeeT uMi...  
  193. ❤ Cik Nissa ❤  
  194. taufidris  
  195. ♥ Nurulz Sabeeha ♥  
  196. Amira Liyana  
  197. lizawati  
  198. Zalina  
  199. huda raihana  
  200. Cik Wunny  
  201. ♥ Cik Nur Elyana ♥  
  202. Miss SheiLa  
  203. Angah Jaidaa  
  204. El Yana  
  205. N A T A S Y A ツ  
  206. dAyAnA. ヅ  
  207. ~faranajwa~  
  208. shasa_fiez  
  209. ct fatima  
  210. farhana aka isteri fakri  
  211. noraizuraMasoud  
  212. Sheeszshira Shiraz....  
  213. amalyna  
  214. ah len  
  215. sarah  
  216. SoFiaHB  
  217. segalanyer kuterima...  
  218. BeauTiFuLGirL  
  219. mrs.lazura  
  220. Nur Syahida  
  221. syakila  
  222. fideila  
  223. Ogy  
  224. inahasan  
  225. juniza  
  226. Fmty and GA!  
  227. ♥ Dea ♥  
  228. iqa  
  229. cik syuhada  
  230. eva  
  231. nenot  
  232. lavenderlover  
  233. nafizah md padzin  
  234. The Giveawaystuff  
  235. ~sHaR!Na~  
  236. vanillagirls  
  237. misz l0vely  
  238. izan cute  
  239. Nurhafzhan E.L.F  
  240. miranawi  
  241. hanisyasmin  
  242. ♥CuteMummy ♥  
  243. Intan Nabilah  
  244. ♥♥Muslimah Vouge♥♥  
  245. Qard91  
  246. EraWaTiE  
  247. Miss Aisyah Zakiah  
  248. rose_putih  
  249. cik malumalu dan nadia aziz  
  250. Zul Fattah  
  251. starheart  
  252. rosilah  
  253. ayuselalu  
  254. starheart  
  255. leen  
  256. inasepi  
  257. RynieNas * KyuRyn  
  258. SeRi mAnJa  
  259. miss intan :)  
  260. farz zull  
  261. An-Nisa'  
  262. cheqwa  
  263. Hana SweetTwinz  
  264. ♥♫♥kek cokelat♥♫♥  
  265. Anis Athia  
  266. nurul  
  267. fiezahkecik

*** kalau yang belum ada link entri tu jangan bimbang, itu maksudnya saya belum sempat belog walking ke belog2 itu, akan sampai sambil menerjah belog-belog itu semua. Sekarang sangat sibuk, tak sempat nak online sangat, jadi belum sempat jenguk semua entri.Maaf sangat-sangat. Tapi mana yang tak ada nama lagi kat sini, beritahu.

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

August 20, 2011

Untuk Itu .. Giveaway Time!

Salam Ramadhan ke-16. Apa khabar iman? Apa khabar peningkatan diri di bulan Ramadhan? Tangan aku terseliuh. best betul. Rasa nak minta MC 5hari..Ok, full stop. Rindu nak gi blog-blog blog korangggg! sori..masih belum sempat. =____=''

Jadinya, dengan ini, diisytiharkan, bahawa sesungguhnya, Giveaway dari Korea @fasihah.com telah ditutup! Sebarang e-rayuan, surat-menurat, tidak akan dilayan. haha Untuk pengetahuan semua, jumlah penyertaan adalah seramai 269 orang sahaja untuk menjadi antara yang PALING BERTUAH. Sebab hadiah nya sikit je kot.


Jadi, dah kira-kira tadi, tetengok, hadiah 15 boleh jadi 21 pula, Eh pelik, cer tengok, cer tengok..



Macam ni ceritanya, nasib baik Owner Storeking ade stok lagi tahu? Mintaklah bookmark korea lebih. Yang kat kotak tu apa? Haa,, tu alas cawan, dapat setengah dozen, ada 6. Jadi, fikir-fikir, agak-agak nak bagi sorang je ke, nak bagi 6 tu kepada 6 orang ek?


Rasa macam boleh bagi sorang 1 alas gelas tu kan? jadi, ada lah 21. Yang penting, semua made in korea. PEnat terbang jauh. hehe


Jadi, tunggu apa? Cek nama kat SINI.


p/s: tuan umah kan, dia tak habis semak lagi penyertaan tu, kalau umum lepas tuan umah benti keje boleh tak? 21hb ni? Boleh tak? boleh tak? huwaaa Tak sempat lah nak online. sowiii =(

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

August 10, 2011

Update Penting Untuk Giveaway Dari Korea @fasihah.com


Salam Ramadhan 10. Dah 10 hari dah puasa. Jadi, di bulan Ramadhan yang mulia ni, ada 1 berita baik untuk semua yang join GA ni. Masih ada yang menghantar penyertaan walaupun dah ditutup. Jadi, saya dah buat keputusan, saya tambah lagi bookmark. Jadi, saya extend GA ni hingga 15 Ogos 2011. Sesiapa nak join boleh lagi, tapi after 15th tu memang dah tak de rase belas-belas dah. huhuhu


Nak join, boleh klik gambar kat atas. Terima kasih. :)

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

August 5, 2011

Saya Bukan Tak Nak, Tapi ..

Bismillahirrahmanirrahim..


Ambil masa sekejap sebelum masuk waktu ni, sebelum bergerak ke masjid @ surau berdekatan. Saya cuma nak memberitahu, sedikit pengumuman yang SANGAT PENTING.


Berkenaan Giveaway Dari Korea @fasihah.com, dekat sidebar dan cek list name, saya dah beritahu, OFFICIALLY CLOSED. 1 Ogos lagi dah tutup. Jadi saya memang tak terima penyertaan yang lepas itu. Harap maaf. Saya rasa, yang terawal lebih diutamakan.


Owner Storeking pun dah balik, esok atau lusa akan berjumpa dengan dia untuk ambil hadiah2 tersebut. Saya sebagai penganjur, saya rasa saya berhak untuk menerima atau menolak. Lagipun sudah saya beritahu awal2, bila2 sahaja Giveaway akan ditamatkan awal.


Maaf pada yang lambat join..

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

August 2, 2011

Lagi Hadiah Untuk Giveaway Dari Korea @fasihah.com


Senarai list peserta yang akan di update setiap hari. Pastikan anda hanya menghantar link entri yang betul sahaja. Jika tidak, anda tidak akan dimasukkan ke dalam list. Harap beri kerjasama untuk cek nama masing-masing. Kalau tak ada, beritahu saya. Kalau belum join, boleh klik gambar di atas. 

Senarai dah join kat sini
Lagi 1 pengumuman : GA telah ditutup lebih  awal pada jam 12:00 malam tadi 1 Ogos 2011.


original from Korea..


Nak tahu yang lain?
Ada di sini.


p/s: beri masa pada tuan tanah untuk menyemak kesemua list peserta sama ada link yang dihantar benar atau tidak. Selesai semakan, cabutan akan diumumkan. Selamat berpuasa, gunakan masa yang ada sebaiknya. :)

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

July 29, 2011

Antara Yang Menjadi Giveaway Dari Korea @fasihah.com


Senarai list peserta yang akan di update setiap hari. Pastikan anda hanya menghantar link entri yang betul sahaja. Jika tidak, anda tidak akan dimasukkan ke dalam list. Harap beri kerjasama untuk cek nama masing-masing. Kalau tak ada, beritahu saya. Kalau belum join, boleh klik gambar di atas. 

Senarai dah join kat sini

Lagi 1 pengumuman : GA akan ditutup pada masa yang terdekat, bukan 14 Ogos 2011, harap maklum.

Terima kasih :)



Jadi, antara gambar yang sudah di emelkan oleh Owner Storeking ialah...





6 bookmark special dari Korea.
Tahu itu baju tradisional Korea kan?
Tahu tak nama dia apa?
Korang kan Korean Lover..patut tahu ;)

- Hanbok tak silap -




Tu baru 6..
Nantikan update dari semasa ke semasa.. hehehe

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

July 25, 2011

Pengumuman Untuk Giveaway Dari Korea @fasihah.com



Untuk mengetahui senarai yang dah join, ke sini.
Kalau nak join klik gambar di atas.

Untuk update hadiah, kena tunggu owner Storeking balik dari Korea.


Pengumuman Penting

Penyertaan akan ditutup dalam waktu terdekat, kerana hadiah cuma 10, mungkin akan cuba berbincang dengan owner Storeking ni untuk dapatkan 15. Tunggu macam mana. Sebab matawang Malaysia rendah buat masa ni, kena keluar duit lebih. huhu =_______=

Tak sangka mendapat sambutan, jadi, penyertaan akan ditutup dalam waktu terdekat untuk memberikan probabilty yang lebih besar untuk yang menyertainya.

Harap bersabar untuk update hadiah. Sebarang kesulitan amatlah dikesali. Juga, harap jangan hantar dua link, buat masa ni, berukband tak berapa baik untuk mengizinkan tuan belog menjejak langkah semua yang join. Maaf sekali lagi. =____=

Tak apa kan kalau saya tutup awal??

TERIMA KASIH SUDI BACA^^