Morning ;) Selamat bekerja, belajar, mengemas rumah, ops, ada ke yang tidur lagi? Ok, blogger pasti tahu kepentingan follower bukan? Dan rasanya, setiap blog pasti ada widget follower bukan? Jadi, semua blogger pasti dah faham apa itu follower. Follower bukan flowers ye. Tapi mereka memang flowers di taman kita. Taman itu ialah blog.
Followers by *Kameolynn on DeviantArt |
Tapi kalau follower berbelas puluh ribu raban tu dah kompem dah tu, memang femes ames. Jadi, tidak lah aku nak tulis kepentingan followers, ramai dah cakap kan? Dan tak semestinya macam belog cikai ni, followers ade bape tu? 100 je kan~ jadi, pelawat dia pun mesti 100. tak. Bukan semua orang online setiap hari. Bukan semua followers baca entri kita. Kadang ada yang terlepas pandang.
Lagi-lagi yang sibuk mengalahkan PM macam aku ini kan. Ingat senang ke nak belog jogging ni. Tapi, cuba belajar bagaimana nak menarik pembaca dan menjadi seorang blogger yang disenangi ramai dengan berkenalan dengan ostad jiji yu.
Berblog, sama juga macam belajar. Kita perlu rajin. Kalau sibuk nak belog fames ames tapi tak ada usaha, janganlah sibuk nak kutuk-kutuk orang yang dah popular. Mereka memang berusaha ke arah itu kan. Pokok pangkalnya usaha.
Sebenarnya, main point dia kat sini, BUAT FOLLOWERS BLOG INI, SIAPA DAH FOLLOW SAYA, TAPI SAYA TAK FOLLOW DIA BALIK, HARAP DAPAT TINGGALKAN LINK DI KOTAK KOMEN. SAYA TAHU, BANYAK JEJAK YANG TAK BERBALAS. saya memang bukan contoh terbaik okeh. hoho takpe, asalkan hati happy bro! belajar lagi penting.huhu
Cer terjah blog comel ni >> SweetTedy
Oh lagi 1.
okbai, nak gi kelas!




